


Specjalistka/ Specjalista ds. Likwidacji Szkód Majątkowych
Poziom stanowiska: Specjalista (Mid)
Miejsce pracy: Gdańsk
Wynagrodzenie brutto miesięcznie: 9 500 – 10 500 zł

Na stanowisku Specjalistki/ Specjalisty ds. Likwidacji Szkód Majątkowych będziesz odpowiadać za:
- Przyjmowanie zgłoszeń i analizę szkód – rejestrowanie zdarzeń, ustalanie przyczyny szkody, określanie odpowiedzialności oraz dochodzenie roszczeń.
- Organizację i koordynację postępowań awaryjnych – organizowanie komisji awaryjnych, przeprowadzanie oględzin miejsc i przedmiotów szkody, sporządzanie protokołów oraz monitorowanie realizacji zaleceń komisji.
- Obsługę procesu likwidacji szkód – kompletowanie informacji i dokumentacji szkodowej, współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi i brokerem, pozyskiwanie odszkodowań oraz monitorowanie terminowości wypłat.
- Współpracę wewnętrzną i ocenę roszczeń – współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie likwidacji szkód i postępowań awaryjnych, ocena zasadności roszczeń wobec Spółki oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
- Tworzenie i usprawnianie procedur – udział w opracowywaniu wewnętrznych procedur dotyczących likwidacji szkód i postępowań awaryjnych, a także wdrażanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji procesów.
- Wsparcie w obszarze ubezpieczeń majątkowych – definiowanie wymagań dotyczących zakresu ubezpieczeń w umowach z kontrahentami, weryfikacja polis pod kątem zgodności z zapisami umów oraz współpraca w procesie pozyskiwania odpowiednich polis dla Spółki.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego.
- Minimum 3 lat doświadczenia w pracy w obszarze obsługi szkód majątkowych.
- Znajomości i umiejętności stosowania przepisów prawa dotyczących rynku ubezpieczeń.
- Umiejętności analizowania dokumentacji szkodowej.
- Czynnego prawa jazdy kat B.
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe w dziedzinie wykonywania oględzin szkód majątkowych.
- Umiejętność analizy i interpretacji wycen wykonanych w programach eksperckich.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/ B2.
- Znajomość procesu obsługi szkód morskich.
Profil poszukiwanego kandydata
Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Likwidacji Szkód, który posiada przynajmniej 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi szkód majątkowych. Oczekujemy od kandydata znajomości i umiejętności stosowania przepisów prawa dotyczących procesu likwidacji szkód. Ważnym atutem jest umiejętność analizy dokumentacji szkodowej oraz skuteczność w prowadzeniu negocjacji. Poszukujemy osoby, która wykazuje się samodzielnością w działaniu, zaangażowaniem w terminową realizację obowiązków oraz umiejętnością efektywnej pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie praktyka zawodowa w zakresie wykonywania oględzin szkód majątkowych oraz umiejętność analizy i interpretacji wycen wykonanych w programach eksperckich.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów (CV w języku polskim) w terminie do 10.03.2025 za pomocą przycisku APLIKUJ.
Do przeprowadzenia rekrutacji konieczne jest podanie następujących danych osobowych: imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, przebiegu dotychczasowego zatrudnienia) – czyli tych, które wskazano w art. 22[1] § 1 kodeksu pracy.
Wszelkie inne dane można zawrzeć w dokumentach zgłoszeniowych dobrowolnie – wtedy podstawą prawną ich przetwarzania będzie zgoda (art. 6 ust. 1 lit.a RODO) – którą można w dowolnym momencie odwołać (zgoda jest wyrażana poprzez zamieszczenie konkretnej informacji dodatkowej w dokumentach zgłoszeniowych).
Część informacyjna
Prosimy o dołączenie klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ZMPG S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w (zwanego dalej jako: „RODO”) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych podawanych w ramach procesu rekrutacji jest Zarząd Morskiego Portu Gdańsk Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku, o adresie przy ul. Zamkniętej 18, 80-955 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsku – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040398, z nadanym NIP: 5832461866, o kapitale zakładowym w wysokości 2 109 250 zł opłaconym w całości.
- W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować bezpośrednio z administratorem danych osobowych – listownie na adres podany powyżej lub na adres poczty elektronicznej: info@portgdansk.pl.
- Osoby, których dane dotyczą mogą kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy RODO.
- Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się poprzez e-mail: iod@portgdansk.pl lub pisemnie na adres: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk SA, ul. Zamknięta 18, 80-955 Gdańsk z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub „IODO.
- Podstawą prawną przetwarzania danych kandydatów w ramach procesu rekrutacji jest niezbędność do przeprowadzenia bieżącego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit.c RODO, co stanowi zarazem cel przetwarzania), dane niezbędne to: imię, nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) – czyli te, które wskazano w art. 22[1] § 1 kodeksu pracy.
- Wszelkie inne dane można zawrzeć w dokumentach zgłoszeniowych dobrowolnie – wtedy podstawą prawną ich przetwarzania będzie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – którą można w dowolnym momencie odwołać (zgoda jest wyrażana poprzez zamieszczenie konkretnej informacji dodatkowej w dokumentach zgłoszeniowych).
- W przypadku podania w ramach procesu rekrutacyjnego danych osobowych szczególnych kategorii (np. danych dotyczących stanu zdrowia), o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, administrator przetwarza dane z uwzględnieniem art. 9 ust. 2 lit. a, b oraz lit. h RODO.
- Wszelkie inne dane można zawrzeć w dokumentach zgłoszeniowych dobrowolnie – wtedy podstawą prawną ich przetwarzania będzie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – którą można w dowolnym momencie odwołać.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej rekrutacji, co oznacza, że po skutecznym uzupełnieniu wakatu dane kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostaną usunięte – chyba że wyrazili Państwo zgodę na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych do celów prowadzenia kolejny rekrutacji w przyszłości, w takim przypadku Państwa dane będą przechowywane do momentu odwołania zgody lecz nie dłużej, niż przez okres 2 lat. Momentem skutecznego uzupełnienia wakatu jest upływ okresu próbnego zatrudnienia kandydata, który przeszedł proces rekrutacji.
- posiada Pani/Pan prawo do zwrócenia się z wnioskiem zapewnienie dostępu do przetwarzanych danych osobowych na swój temat w tym o wydanie kopii danych, o przeniesienie tych danych, o ograniczenie ich przetwarzania oraz o usunięcie danych osobowych lub ich sprostowanie – nie w każdej sytuacji administrator danych będzie zobowiązany do realizacji tego rodzaju wniosków, ale każdy przypadek zostanie rozpatrzony indywidualnie a ewentualna odmowa zostanie uzasadniona;
- posiada Pani/Pan prawo do zwrócenia się ze sprzeciwem co do przetwarzania danych osobowych – jednak od indywidualnej sytuacji będzie zależała możliwość jego uwzględnienia przez administratora danych osobowych;
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);podanie danych wskazanych na wstępie jako konieczne jest warunkiem uwzględnienia w w procesie rekrutacji – inne, dodatkowe dane osobowe można podać dobrowolnie (ich podanie lub niepodanie nie ma wpływu na proces rekrutacji);
ZMPG S.A. zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Jednocześnie informujemy, że aplikacje nadsyłane na potrzeby inne niż aktualna rekrutacja będą usuwane.
Spółka przyjmuje zgłoszenia naruszeń prawa, w tym obowiązujących w ZMPG S.A. regulacji wewnętrznych i standardów etycznych, dokonane przez samą Spółkę lub osoby działające w imieniu Spółki lub na rzecz Spółki, które rozpatrywane są zgodnie z Procedurą Zgłoszeń Wewnętrznych i Podejmowania Działań Następczych w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk S.A. Informacje dla sygnalistów, w tym o dedykowanych kanałach dla dokonania zgłoszeń umieszczono na Stronie internetowej ZMPG S.A. pod adresem: www.portgdansk.pl/zgloszenia
